Reklamacje

Składanie reklamacji

BARDZO WAŻNE!

Reklamacja rakiety bez naciągu będzie rozpatrywana negatywnie.


W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Formularz reklamacji

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, nazwę produktu, przyczynę reklamacji oraz datę zakupu i wystąpienia wady.

Pobierz formularz

Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury lub paragonu zakupu.

Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Player One Sp. z o.o., ul. Romera 10a, 30-212 Kraków, tel. 504 091 568

Rozpatrzenie reklamacji

Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl