Reklamacje

Składanie reklamacji

BARDZO WAŻNE!

Reklamacja rakiety bez naciągu będzie rozpatrywana negatywnie.


W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Formularz reklamacji

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, nazwę produktu, przyczynę reklamacji oraz datę zakupu i wystąpienia wady.

Pobierz formularz

Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury lub paragonu zakupu.

Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Player One Sp. z o.o. 30-133 Kraków, ul. Juliusza Lea 114, budynek C, lokal 330

Rozpatrzenie reklamacji

Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem.

Uwaga!

Nie odbieramy przesyłek pocztowych na podstawie awiza w siedzibie poczty oraz w paczkomatach. Prosimy wysyłać zwroty przesyłką kurierską z dostawą do siedziby firmy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl